Met het keuzedeel kan de beginnend beroepsbeoefenaar voldoen aan de actuele vereisten op het gebied van online marketingactiviteiten. Dit vergroot de kans op werk.
Door het keuzedeel is de beginnend beroepsbeoefenaar in staat om aanvullend op bijvoorbeeld een bedrijfsformule of een winkelconcept online marketingactiviteiten te initiëren, uit te voeren en te onderhouden voor het opzetten en drijven van een webwinkel.
Nee
Klik voor hulp over 'Doorzoek cursussen'

K0519 - Online marketing en het toepassen van e-commerce v22

Keuzedeel voor het MBO, samengesteld door Places to learn volgens het model en de eisen van de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven | SBB .
Dit keuzedeel gaat over het thema 'Online marketing en het toepassen van e-commerce'.
Het keuzedeel omvat 2 modulen met daarin o.a. instrumenten van een marketingmix, inrichten webshop etc.

Dit keuzedeel staat voor 240 uur. Naast het bestuderen van de theorie ben je natuurlijk zelf veel aan het oefenen met opdrachten en het opbouwen van je webshop.


De kosten van dit keuzedeel zijn € 30,00. Hiervoor krijg je ook de beschikking over een eigen WordPress webshop omgeving. Ook het gebruik van het forum voor al je vragen en contact met andere cursisten en de docent is hierbij inbegrepen.